Vannacht heb ik prima geslapen. Ik werd wel vaak wakker omdat ik het beurtelings warm en koud had. Ik zal wel koorts hebben gehad. Maar alles bij elkaar heb ik geen reden gehad tot klagen.

Vannacht heb ik prima geslapen. Ik werd wel vaak wakker omdat ik het beurtelings warm en koud had. Ik zal wel koorts hebben gehad. Maar alles bij elkaar heb ik geen reden gehad tot klagen.

Toen ik om 8 uur opstond had ik een ontzettende dorst. Ik wilde dus een kopje thee zetten, maar net toen het water begon te koken moest ik overgeven. Wat kan een mens het dan benauwd hebben met een lege maag.
Gelukkig kreeg ik toch heb een half kopje thee naar binnen met een pil tegen de misselijkheid.
Eten durfde ik niet dus nadat ik me wat had opgefrist bij de wastafel ben ik weer naar mijn bed gegaan in de logeerkamer.
Omdat ik me zo ziek voel, wil ik rust; de kleinste geluiden storen mij.

Het is inmiddels half 6 in de avond en ik heb bijna de hele dag geslapen. Tussendoor heeft Loek me af en toe een fruithapje gebracht en daarna sliep ik gewoon weer verder.

Straks ga ik proberen om een beschuitje te eten en dan maar weer naar bed. Morgen voel ik me misschien weer wat beter en anders in ieder geval de dag daarna.

This website stores cookies on your computer. These cookies are used to provide a more personalized experience and to track your whereabouts around our website in compliance with the European General Data Protection Regulation. If you decide to to opt-out of any future tracking, a cookie will be setup in your browser to remember this choice for one year.

Accept or Deny